Česta pitanja EkoTC

Imate pitanje?

EkoTC (Eko Tržni Centar) je multivendor (više trgovaca) internetska platforma koja omogućava izgradnju vlastite internetske trgovine za desetine OPG/PPG/SPP* (male porodične proizvodnje) sa ponudom proizvoda proizvedenih isključivo u njihovom aranžmanu, kao i za  proizvodne firme koje se bave proizvodnjom ekološke i organske hrane.

Kao što samo ime govori  to je online platforma na kojoj svoje online trgovine istovremeno  ima više nezavisnih vendora (prodavača, trgovaca) koji prodaju na toj platformi.

Jednostavno rečeno, to je velika online trgovina(tržni centar) koja sadrži mnoge male trgovine koje vode pojedini trgovci. Svaki od njih formira svoju online trgovinu veoma jednostavno i upravlja sa njom.

Kupac pristupom na ovu platformu ima mogućnost istovremeno kupovati u online trgovinama stotina i hiljada malih trgovaca, umjesto da posjećuje svaku online trgovinu zasebno.

Izgraditi vlastitu online trgovinu na EkoTC i postati vendor (prodavač) na njoj mogu isključivo male porodične proizvodnje i proizvođači ekološke i organske hrane.

Ako ispunjavate uslove da napravite vlastitu online trgovinu na EkoTC (Vi ste OPG/PPG/SPP ili neki drugi vid male porodične proizvodnje), na bilo kojoj stranici multivendor platforme https://ekotc.ba/ kliknite na „Registracija prodavača“, koje se nalaze u gornjem lijevom kao ili na donjem desnom dijelu stranice.

Ispunite formular koji dobijete i pošaljite.

Poslije vremena potrebnog da administrator platforme utvrdi tačnost podataka (do 24 sata) dobićete email sa odobrenjem ili odbijanjem za pravljenje online trgovine.

Trgovina plaća proviziju od 10% od iznosa prodatih proizvoda i to nakon prodaje i naplate proizvoda, jedanput mjesečno.

Ne postoje nikakvi paušalni iznosi niti neki skriveni troškovi.

Da bi pristupili svim elementima za rad trgovine i upravljali sa njom, potrebno je da uradite prijavu (na svakoj stranici klikom na „Prijava“ u gornjem lijevom ili donjem desnom dijelu ekrana).

Bićete preusmjereni na administratorski dio u kojem je veliki broj mogućnosti koje koristite: dodajete i uklanjate proizvode, organizujete popuste, primate narudžbe i upravljate njima, mijenjate podatke vezane za firmu, pratite statistike, promete, Vaše pratioce, recenzije, postavljate uslove isporuka, cijene isporuka itd…

Kupac može biti svaka fizička ili pravna osoba koja se registruje i dobije svoj nalog. Bez ove registracije –naloga ne možete obavljati kupovinu.

Registracija se vrši klikom na „Registracija kupca“ u gornjem lijevom ili donjem desnom dijelu svake stranice.

Registarciju možete uraditi i pri prvoj kupovini pri popunjavanju naloga za plaćanja. Tom prilikom je potrebno popuniti osnovne podatke, sa kojima se istovremeno uradi proces registracije.

Jednom unijete podatke platforma koristi pri svakoj Vašoj kupovini.

NAPOMENA: Veoma je važno da ispravno unesete poštanski broj Vaše opštine. Mnogi dobavljači vrše isporuku u ograničene oblasti i pri tome je veoma bitan ovaj broj da bi platforma tačno odredila da li je moguća isporuke.

Ove brojeve možete naći na https://ekotc.ba/postanski-brojevi/

Da, kada se prijavite  klikom na „Prijava“ bićete preusmjereni na Vaš administratorski dio gdje možete pratiti sve Vaše transakcije, postavljati pitanja, dobijati odgovore , mijenjati podatke itd…

Ne, to ne možete uraditi samostalno. Kontaktirajte nas putem naše kontakt stranice i administrator platforme će izbrisati Vaš račun sa svim pratećim sadržajem.

Ako se budete željeli ponovo registrovati, sadržaj se ne može vratiti.

Ako imate dodatna pitanja, kontaktirajte nas putem naše kontakt stranice https://ekotc.ba/contact-us/ ili prije toga pročitajte Uputstvo na http://help.bh-horeca.shop/registracija-proizvodjaca-trgovine/

Svaka trgovina ima svoj vlastiti mini sajt. Na njemu su svi proizvodi te trgovine i mnogi drugi elementi, među njima email adresa, broj telefona i dio gdje možete postaviti upit direktno putem platforme. Sva pitanja koja postavite putem platforme možete pratiti u Vašem administratorskom dijelu.

Do ovoga mini sajta dolazite na tri načina: na listi svih proizvoda ispod svake ikone proizvoda je ime trgovine, isto kao i na stranici proizvoda. Klikom na ova imena usmjeravate se na sajt te trgovine.

Treći način je putem stranice https://ekotc.ba/proizvodjaci/ gdje su izlistane sve trgovine prisutne na platformi. Jednostavno upišite ime trgovine u Pretraga i dobićete traženu trgovinu.

Sva pitanja vezano za proizvod možete postaviti isključivo trgovini putem već navedenih kontakata.

Ipak, najbolji način je, ako se pitanje odnosi na određeni proizvod, to pitanje postaviti sa stranice proizvoda klikom na “Postavi pitanje”

Ako želite administratoru platforme prijaviti nepravilnosti vezano za trgovinu ili proizvod, na dnu svake stranice proizvoda postoji dugme “Prijavi”.

Ove prijave idu direktno administratoru platforme i nisu vidljive nikom drugom.

Da, svakako…Naručujte sve proizvode koje želite, bez potrebe da vodite računa iz koje su trgovine.

Platforma će razdvojiti te proizvode i proslijediti svakom trgovcu njegovu narudžbu.

Potrebno je obratiti pažnju na to da svaka trgovina ima svoje uslove isporuke, što možete viditi prije slanja narudžbe.

Za svaki proizvod postoji detaljan opis, sastav, namjena, rok trajanja, fotografija. Na svakoj stranici proizvoda možete pogledati recenzije koje su napravili kupci tih proizvoda.

Da bi kupci poslije Vas znali koliko je kvalitetan taj proizvod, poželjno je da i Vi sami napišete recenziju. Na taj način doprinosite da se na EkoTC nalaze samo kvalitetni proizvodi.

Svi proizvodi koji dobiju loše ocjene i/ili primjedbe, će biti uklonjeni sa platforme poslije provjere činjenica.

Trenutno postoje dva načina plaćanja: bankarskom transkacijom na račun trgovine prije isporuke i plaćanje pri isporuci.

Kupac pri naručivanju bira način na koji će platiti.

Trgovac ima na raspolaganju više varijanti da informiše kupca o statusu lagera. Ti statusi se prikazuju na stranici proizvoda automatski.

Ako postoji tačno određena količina proizvoda, trgovac postavlja to stanje. Pri svakoj kupovini se to stanje smanjuje i kupac uvijek zna tačno koliko je poizvoda raspoloživo.

Ako trgovac ima stalni priliv robe koju prodaje,t. ne postoji vjerovatnoća da će robe nestati za stalno, on jednostavno postavlja statuse “Na stanju” ili “Nema na stanju” (za trenutno neraspoložive proizvode).

Za slučaj “Nema na stanju” trgovac ima mogućnost da onemogući narudžbe u potpunosti ili ako će robu ubrzo dobiti postavlja status “Proizvod trenutno nije raspoloživ, ali se može naručiti”.

Svaka trgovina za svaki proizvod ima pravila gdje ih sve dostavlja. Ovaj podatak možete viditi na svakoj stranici proizvoda u dijelu “Pravila”

Većina proizvoda se dostavlja u cijelu BiH.

Veoma je bitno da pri registraciji tačno upišete poštanski broj opštine (ako ne znate, vidite na https://ekotc.ba/postanski-brojevi/). Kada trgovina ima ograničenja u isporuci za određene zone, ako ste u zoni gdje je isporuka onemogućena, dobićete obavijest o tome.

Na stranici svakog proizvoda je podatak koliko je vremena trgovini potrebno za pripremu isporuke.

To je obično 1-2 dana.

Na ovo vrijeme se još dodaje vrijeme potrebno brzoj pošti za isporuku.

U praksi, to je sveukupno 1-3 dana

Cijena dostave zavisi od vrste dostave i od cjenovnika kurirske službe sa kojom trgovina sarađuje.

Za dostavu brzom poštom i za težine paketa do 20kg, cijena se kreće od 7.00KM – 9.00KM.

Za dostavu običnom poštom, posebno za zone udaljenosti do 100km, cijene mogu biti mnogo niže.

Trgovci imaju praksu da za vrijednosti narudžbe preko određenog iznosa organizuju besplatnu dostavu. Zbog toga je interesantna varijanta da više kupaca sa iste adrese (npr iz iste firme) naprave zajedničku narudžbu.

Ove podatke možete viditi na stranici proizvoda u dijelu “PRAVILA”

Ovaj dio kupac dogovara direktno sa trgovinom..

Trgovina uslove otkazivanja postavlja u dijelu “PRAVILA” na stranici svakog proizvoda.

Ovaj dio kupac dogovara direktno sa trgovinom..

Trgovina uslove otkazivanja postavlja u dijelu “PRAVILA” na stranici svakog proizvoda.

1